Kirjautuminen salasanalla edellyttää ZoneID-tiliä ja asiakas asettaa salasanan ZoneID-tiliä luodessaan.
Kirjaudu sisään salasanalla valitsemalla Asiakastili Zone kotisivun oikeasta yläkulmasta. Kirjautumissivu avautuu, ja Salasana
on oletusarvoinen kirjautumisvaihtoehto.
Syötä ZoneID-käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ja valitse sitten Kirjaudu.
Kirjautumissivulla on myös vaihtoehtoja, kuten Facebook ja Google. Jotta voit kirjautua sisään näillä tavoilla, sinun on ensin yhdistettävä ne ZoneID-tiliisi.
Salasanan vaihtaminen
Kirjautuminen salasanalla -toiminnolla voit vaihtaa tilin luomisen yhteydessä syötetyn salasanan myöhemmin tarvittaessa. Vaihda ZoneID-salasanasi kirjautumalla ensin My Zone ja valitse sitten Asetukset
.
Siirry kohtaan Turvallisuus
-> Salasana-asetukset
ja syötä uusi salasana ja klikkaa Vahvista salasana vaihto
-painiketta.
Koska palveluita voi hallita ja tilata ZoneID-tilillä, on erittäin tärkeää, että valitsemasi salasana on turvallinen.
Siksi olemme asettaneet järjestelmässämme joitakin salasanoja koskevia sääntöjä:
- salasanan on oltava vähintään 10 merkkiä pitkä
- salasanat eivät voi sisältää käyttäjätunnuksia, sähköpostiosoitteita, yleisiä salasanamalleja jne.
Salasana unohtunut
Jos olet unohtanut salasanasi, voit palauttaa ZoneID-tilisi kahdella eri tavalla:
1. Pyydä linkkiä ZoneID salasanan vaihtamiseksi yhteystietoihisi
Avaa My Zone -kirjautumissivu ja klikkaa Salasana unohtunut?
-linkkiä.
Syötä ZoneID-käyttäjätunnuksesi ja tilillesi määritetty yhteyssähköpostiosoite. Tämän jälkeen salasanan palautusohjeet lähetetään sähköpostiisi.
2. Pyydä linkkiä ZoneID salasanan vaihtamiseksi sähköpostitse
Jos olet unohtanut salasanasi ja ZoneID-käyttäjätunnuksesi, lähetä pyyntö tuki@zone.fi -osoitteeseen tilisi yhteystietoihin liittyvästä sähköpostiosoitteesta ja pyydä meitä lähettämään sinulle salasanan vaihtolinkki. Pyydämme sinua mainitsemaan myös kaikki kyseisellä tililläsi olevat palvelut (verkkotunnukset, palvelimet).