ZoneID asiakastili on yleinen käyttäjätunnus, joka tunnistaa Zone:n asiakkaan. ZoneID:llä voit tilata uusia palveluita ja hallita olemassa olevia.
ZoneID-tilin rekisteröiminen ei velvoita sinua tilaamaan palveluita meiltä. Tili on tarpeellinnen, jos sinulle halutaan jakaa pääsyä palvelujen teknisten asetusten muokkaamiseksi.
Tilin rekisteröinti
Rekisteröi ZoneID-tili valitsemalla oikeasta yläkulmasta Zone:n sivulla Asiakastili
ja sitten rekisteröidy asiakkaaksi
.Omistajan tiedot ja käyttäjätunnus
Valitse seuraavaksi rekisteröitkö tilin yksityishenkilön tai organisaation nimiin.
Se riippuu siitä, kenen nimellä haluat vastaanottaa laskuja palveluista. Laskut laitetaan aina ZoneID-tilin omistajalle.
Jos yhtä henkilöä tai organisaatiota laskutetaan joistakin palveluista ja toista henkilöä tai organisaatiota muista palveluista, on luotava kaksi erillistä ZoneID-tiliä.
Olemassa olevan ZoneID-tilin omistajaa ei voi vaihtaa myöhemmin.
Valitse haluamasi viestintäkieli ja täytä kaikki sivun kentät. Organisaatio
sivulla on kaksi lisäkenttää: organisaatio
ja Y-tunnus
. Pakolliset kentät ovat aina merkitty tähtimerkillä *.
Salasanan valinta
Koska ZoneID-tililläsi voit tilata ja hallita palveluita, on erittäin tärkeää määrittää tilille turvallinen salasana.
Siitä syystä salasanan pitää vastaa seuraaviin vaatimuksiin:
* salasanan pituus on vähintään 10 merkkiä.
* salasana ei saa sisältää käyttäjätunnusta, sähköpostiosoitetta, yleisiä salasanoja jne.
Yhteystiedot
Täytä seuraavaksi yhteystiedot.
Pakolliset kentät ovat ALV-numero
, kirjoita sähköpostiosoitteesi
, laskusähköposti
, asuinkunta
, postiosoite
, puhelin
ja käyttöehtojen hyväksyminen
.
Yksityishenkilön pakolliset kentät ovat kirjoita sähköpostiosoitteesi
, toista sähköpostiosoite
ja puhelin
, jos joudumme ilmoittamaan sinulle tärkeästä asiasta ja jostain syystä sitä ei voida tehdä sähköpostitse.
Rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite on yhteysosoitteesi, johon lähetämme kaikki tärkeät palvelujasi koskevat ilmoitukset sekä verkkotunnuksen uusimislaskut.
Lisäksi asiakastuki voi vain tästä osoitteesta saapuneesta pyynnöstä kommentoida palveluita ja tilejä tarkemmin ja tarvittaessa antaa teknistä tukea.
Web-hosting-palveluihin liittyvät laskut lähetetään laskusähköpostiosoitteeseesi. Jos et syötä laskusähköpostiosoitetta tilin rekisteröinnin yhteydessä, yhteysosoitteesi on automaattisesti laskuosoite.
Olen lukenut ja hyväksynyt käyttöehdot
kohta pitää merkitä ruksilla ja napsautta Rekisteröidy
.
Näytölle tulee viesti, joka ilmoittaa, että tilin rekisteröinti onnistui ja kirjaudut sisään My Zone -ohjauspaneeliin.
Yhteyssähköpostiosoitteeseesi lähetetään myös kirje, jossa on tilisi yhteystiedot. Viesti ei sisällä tilin salasanaa.
Tilin asetusten muokkaaminen
Jos haluat muokata ZoneID-tilisi asetuksia, kirjaudu sisään My Zone:en, napsauta käyttäjätunnuksella ja valitse Asetukset.
Jos viimeisestä kirjautumisestasi on kulunut 180 päivää tai enemmän, sisäänkirjautumisen yhteydessä tulee automaattisesti näkyviin käyttäjätietoikkuna, jossa sinua pyydetään tarkistamaan tietosi ja tarvittaessa korjaamaan niitä.
Omistajan tiedot
Jos rekisteröit tilin yrityksen nimellä, yrityksen nimi ja Y-tunnus näkyvät yhteyssivulla oman nimesi sijasta.
ZoneID-tilin omistajaa ei voi vaihtaa, mutta voit muuttaa yrityksen nimeä (jos nimi on muuttunut) ja yhteyshenkilön etu- tai sukunimeä, jos henkilö on vaihtunut. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tehdäksesi tämän.
Halutessasi voit muuttaa ZoneID-käyttäjänimeä. Muutoksen edellytyksenä on, että haluttu käyttäjätunnus on vapaa. Muutoksen tekee meidän käyttäjätuki ZoneID-tilisi kontakti sähköpostista lähetetyn kirjeen tai tilin omistajan digitaalisesti allekirjoitetun hakemuksen perusteella.
Jos omistaja on yksityinen henkilö, ainoa pakollinen kenttä on maa
. Yhteystiedoissa annetut tiedot (paitsi maa
ja puhelinnumero
) näkyvät palvelulaskuissa.
Yhteyssähköpostin vaihto
Kontakti sähköpostin vaihtamiseksi pitää syöttää uudestaan ZoneID:n salasana.
Rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite on yhteysosoitteesi, johon lähetämme kaikki tärkeät palvelujasi koskevat ilmoitukset sekä verkkotunnuksen uusimislaskut.
Lisäksi asiakastuki voi vain tästä osoitteesta saapuneesta pyynnöstä kommentoida palveluita ja tilejä tarkemmin ja tarvittaessa antaa teknistä tukea.
Lähetämme kopioita palveluilmoituksista osoitteeseen, joka on kentällä lisää sähköpostiosoitteeita.
Web-hosting-palveluihin liittyvät laskut lähetetään laskusähköpostiosoitteeseesi.
Turvallisuusasetukset
Jos haluat muuttaa suojausasetuksiasi, syötä ensin tilisi salasana uudelleen.
Turvallisuus
-osiossa voit vaihtaa ZoneID-tilisi salasanan, yhdistää ja hallita todennustyökaluja, hallita API-avaimia ja tarkistaa My Zone Sisäiset lokitiedot
.